דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליסינג - השוואת מחירים 

מאת    [ 14/09/2008 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 5058 פעמים ]

ליסינג 

קניית רכב בשיטת ליסינג בעלת יתרונות רבים כמו: שיטת התשלום, דמי אחזקה וטיפול בתחזוקת הרכב, קבלת רכב חלופי בעת הצורך, זמינות וטיפול אישי של חברת הליסינג בכל הקשור לרכב, החזרת הרכב בצורה פשוטה, הקלות במעבר לרכב חדיש יותר, סל שירותים הכוללים ביטוח רכב, רישוי רכב, שירות נהגים ועוד...

בין חברות הליסינג השונות ימצאו הבדלי מחירים משמעותיים על כן רצוי להיכנס לקישורים המצויים בסוף המאמר שם ניתן לבצע השוואת מחירים בין חברות הליסינג בארץ.

חברות גדולות רבות כבר החלו לנצל את ההזדמנות המעולה הזו שבקניית רכב בשיטת ליסינג. לאחר שקילת כל הנתונים ניתן להסיק כי הן עושות אכן את הדבר החכם ומומלץ לבדוק את האופציה הזו.

כאשר אתה קונה רכב בשיטת ליסינג היתרון הראשון והמשמעותי הינו העובדה שאינך צריך לשלם את כל הסכום ב"מכה אחת". בשיטת ליסינג הינך משלם תשלום חודשי בניגוד לקניית רכב בשיטה רגילה בוא אתה משלם סכום גדול במכה אחת מה שמהווה קושי כלכלי לתקופה ארוכה.

בנוסף, בקניית רכב אנו כבר מכניסים לחשבון את הכסף אותו אנו נצטרך להשקיע באחזקת הרכב, טיפולים ותיקונים מה שלא צריך להדאיג אותנו כלל בקניית רכב בשיטת ליסינג כיוון וחברת הליסינג מטפלת בכל הקשור לאחזקת הרכב והטיפול בו כיוון ומדובר ברכב ששייך לה.

עוד יתרון בקנית רכב בשיטת ליסינג הינו הרכב החלופי שאנו מקבלים מחברת הליסינג בזמן שהרכב נמצא בטיפול. יתרון זה הינו משמעותי כיוון ומאוד קשה להסתדר כיום בלי רכב...

חוץ מכל היתרונות שצוינו מעלה יש את הנתון המרגיע ביותר בקניית רכב בשיטת ליסינג - מנהל אישי טיפול בכל הקשור לרכב. כאשר ישנה תקלה ברכב, או כל פרט קטן הקשור ברכב יש לך מנהל שמטפל בכל הנושא. הרי שלחברת הליסינג ישנה אינטרס משותף שהוא שמירה על הרכב במצב תקין מה שלא מצריך דאגות ומרדף אחרי גורמים מסוימים כדי לטפל ברכב.

בקניית רכב בשיטת ליסינג ישנה האפשרות לעבור מרכב קיים לרכב חדיש יותר ומשוכלל יותר בצורה פשוטה מה שלא קיים בקניית רכב בשיטה רגילה הרי זה עניין שמצריך סכום כסף גבוה במיוחד בתשלום ב"מכה אחת".

בתום תקופת הליסינג הרכב מוחזר לחברת הליסינג  וכך אתה מסיים את יחסיך עם הרכב בצורה פשוטה ומהירה מה שלא קיים בקניית רכב בשיטה רגילה אז תצטרך לחפש קונים לרכב, לדאוג למחיר בו תמכור את הרכב, תצטרך להתמודד מול אנשים ששואלים שאלות רבות וגם לבסוף לא קונים את הרכב.

בשיטת ליסינג  אתה פשוט מחזיר את הרכב לחברת הליסינג. לסיכום, קניית רכב בשיטת ליסינג הינה עניין יעיל ואטרקטיבי שווה בדיקה. כיוון וימצאו פערי מחירים בין חברות הליסינג השונות מומלץ מאוד לבצע השוואת מחירים בין חברות הליסינג טרם סגירת עסקת ליסינג עם אחת מהחברות.  

 

מור ידעי
קבוצת שלדג המפעילה אתרים בתחומים:

ליסינג , ביטוח רכב , השכרת רכב ,





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב